Re: Alle services sløve pludselig?

From: Søren Elleby Sørensen (none@ses--spionand.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 27 Jan 2002 - 00:02:10 CET

Date: Sun, 27 Jan 2002 00:02:10 +0100
From: Søren Elleby Sørensen <none@ses--spionand.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Alle services sløve pludselig?

On Sat, Jan 26, 2002 at 11:47:07PM +0100, Dennis Pedersen wrote:

> Lyder som en spændende bug, det er sjovt nok en Windows maskine der kører
> urørt videre ;))

Den ved nok ikke bedre :)

> Er det for at kværne default entry'en eller?
> Fordi jeg havde heldigvis ikke smidt en reboot efter routeren så det var
> bare at boote den så var den entry pist væk

ja, farvel til forwardingen til 192.168.1.2 - som i øvrigt er noget gris.
Desværre havde jeg problemer, med at se de http på de domæner, som er peget
til min egen ip - men det løste sig med 'bind' :)
Ellers skal man slå proxy.tiscali.dk til - endnu en detalje,
hvis man ikke bruger 'smid-venligst-alt-i-hovedet-på-min-kværn-tak' entry'et.

> Jeg har hørt noget om 2.4.2 laver mere skade end gavn, er det rigtigt?
> p.t kører den med CBOS (tm) 677 Software (C677-I-M), Version v2.3.0.053 -
> Release Software

Dem jeg har testet på, har fungeret ganske udemærket - 2.4.3 er til gengæld
en historie for sig - så den leveres ikke med routerne endnu

> Ellers må jeg hoste op med de ekstra kroner og få den spændende router ud af
> mit hus hurtigst muligt inden den laver andre sjove fejl!

Altså .. Er det ikke kedeligt, hvis det bare virker ? :)

/Søren

--
If I Ever Became An Evil Overlord:
My main computers will have their own special operating system that will be,