Re: Openbsd og unrealircd

From: Morten Liebach (none@m--kallisti.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 16 Jan 2002 - 16:26:14 CET

Date: Wed, 16 Jan 2002 16:26:14 +0100
From: Morten Liebach <none@m--kallisti.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Openbsd og unrealircd

On 2002-01-16 15:03:25 +0100, CyberMike wrote:
> Hey folkens
>
> Jeg er f=F8rst lige begyndt at k=F8re openbsd p=E5 en af mine bokse. Jeg =
> har arbejdet meget med linux, lidt med hp-ux og en annelse p=E5 freebsd.
>
> Er der en af jer der vil hj=E6lpe mig med at kompillere unrealircd(og =
> f=E5 det til at k=F8re) p=E5 min obsd box?

Det er komplet umuligt at hjælpe uden de eksakte fejl, hvilke fejl får
du?

Hint: brug script(1) når du kompilerer og sæt loggen op på en webside et
eller andet sted, med mindre den er meget lille, så put den i en mail
body.

Mvh.
                                 Morten

PS: Det er ikke nødvendigt at sende mail i 2 eksemplarer, text/plain
    er rigeligt. :)

--
Morten Liebach <none@m--kallisti.dk.lh.bsd-dk.dk> webthingy at http://kallisti.dk/
PGP-Key-ID: 0xD796A4EB on keyserver.net or at http://kallisti.dk/ml.asc