Re: Openbsd og unrealircd

From: Morten Liebach (none@m--kallisti.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 16 Jan 2002 - 16:39:41 CET

Date: Wed, 16 Jan 2002 16:39:41 +0100
From: Morten Liebach <none@m--kallisti.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Openbsd og unrealircd

Dette re et re-send, jeg sendte først svaret til listen, indtili
det gik op for mig at du nok ikke var tilmeldt listen. Du skulle se
at melde dig på, der kommer ikke mere end et par eller tre mail per
dag, og man lærer altid noget nyt, og desuden kan dine problemer hjælpe
andre når de bliver arkiveret.

  ++++++++++++

On 2002-01-16 15:03:25 +0100, CyberMike wrote:
> Hey folkens
>
> Jeg er f=F8rst lige begyndt at k=F8re openbsd p=E5 en af mine bokse. Jeg =
> har arbejdet meget med linux, lidt med hp-ux og en annelse p=E5 freebsd.
>
> Er der en af jer der vil hj=E6lpe mig med at kompillere unrealircd(og =
> f=E5 det til at k=F8re) p=E5 min obsd box?

Det er komplet umuligt at hjælpe uden de eksakte fejl, hvilke fejl får
du?

Hint: brug script(1) når du kompilerer og sæt loggen op på en webside et
eller andet sted, med mindre den er meget lille, så put den i en mail
body.

Mvh.
                                 Morten

PS: Det er ikke nødvendigt at sende mail i 2 eksemplarer, text/plain
     er rigeligt, og text/html mail er aldrig velset. :)

--
Morten Liebach <none@m--kallisti.dk.lh.bsd-dk.dk> webthingy at http://kallisti.dk/
PGP-Key-ID: 0xD796A4EB on keyserver.net or at http://kallisti.dk/ml.asc