Re: Annsøgning_om_kvalificeret_certifikat_(fwd)

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 16 Jan 2002 - 16:21:39 CET

Date: Wed, 16 Jan 2002 16:21:39 +0100
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Annsøgning_om_kvalificeret_certifikat_(fwd)

On Wed, 16 Jan 2002 13:02:41 +0100 (CET)
"Claus Guttesen" <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Hej.

> Jeg er ikke helt sikker på, hvad an mener. Hvis han
> blot ønsker at lave et SSL-certifikat, er det ikke
> særlig svært. Vha. div. programmer, kan alle lave et
> SSL-certifikat, som kan lægges på en web-server.
>
> Mener han teknologien bagved?
Det er en del af en laaang tråd og diskussion omkring KMD der gerne
vil "have" et program - svarende til Windows udgaven som de selv
har udviklet.

Uvist af hvilken årsag har SSLUG fået en anmodning om hjælp, og
skifter lidt frem og tilbage om de skal være åbne og lave det, eller
henvise til de mange Linux konsulenter der har brug for arbejde ...

Måske vi burde se om det ikke kunne laves i en JAVA udgave
- uden GUI !
der kan afvikles på både-og platforme (Linux og BSD)

Det er ikke specielt vanskeligt, men der er ikke pt. nogen der har
overblik over hvad KMD ønsker - så der er vist aftalt et møde - hvor
jeg er sikker på at interesserede(kvalificerede?) kan deltage.

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Henrik Lund Kramshøj, hlk@{sikkerhedsforum|kramse}.dk, lund@diku.dk