Re: gmake til win32

From: Søren Elleby Sørensen (none@ses--spionand.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 12 Jan 2002 - 11:09:04 CET

Date: Sat, 12 Jan 2002 11:09:04 +0100
From: Søren Elleby Sørensen <none@ses--spionand.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: gmake til win32

On Sat, Jan 12, 2002 at 01:50:02AM +0100, Henrik Lund Kramshøj wrote:

> Mener du syntax highlighting ?
Yeps :)

> Jeg har da før kørt Emacs i NT version hvor jeg hverken skulle kompilere eller
> danse rundt med en halvdød kylling ved fuldmåne :)
Hehe okay, wel, så vil jeg da lige kigge lidt mere på det.
Måske har jeg nok bare ikke brugt Emacs nok selv :)

> Jeg brugte bare min .emacs fil fra Unix og brugte lidt tid på at få Emacs-NT
> til at bruge denne.
Jamen, jeg har da lige gemt en kopi, så kan jeg jo kigge på det igen iaften :)

Tak til alle for hints :)

Mvh Søren

--
If I Ever Became An Evil Overlord:
2. My ventilation ducts will be too small to crawl through.