Re: gmake til win32

From: Hack Kampbjørn (none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 12 Jan 2002 - 01:16:36 CET

Date: Sat, 12 Jan 2002 00:16:36 +0000
From: Hack Kampbjørn <none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: gmake til win32

Søren Elleby Sørensen wrote:

> Jeg fandt efter en god søgen make.exe,og prøvede at afvikle Makefilen med denne,
> men den brokkede sig over en sti til noget, der ikke fandtes i den .gz pakke,
> jeg hentede så pakken ned igen (på min bsd), pakkede ud, for at dobbeltjekke, om
> det evt. skulle være den infame winzip, der ikke havde taget det hele med - men
> det var det ikke. Nåh ja, godt ord igen. Jeg kiggede resten, at filerne igennem
> men intet helt.

Hvis du vil installere Cygwin (og det vil du nok hvis du for en eller
anden årsag (arbejdet?) er nødt til at bruge Windows, så gør Cygwin det
"næsten" brugervenligt) gå til http://www.cygwin.com/ og installer med
deres setup.exe. Alt andet (specielt WinZip) vil gøre dig upopulær på
cygwin@cygwin.com.

Fra http://mirrors.sunsite.dk/cygwin/latest/make/setup.hint
requires: cygwin fileutils ash
Fik du installeret dem ?