Re: gmake til win32

From: Søren Elleby Sørensen (none@ses--spionand.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 12 Jan 2002 - 00:02:07 CET

Date: Sat, 12 Jan 2002 00:02:07 +0100
From: Søren Elleby Sørensen <none@ses--spionand.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: gmake til win32

On Fri, Jan 11, 2002 at 11:37:53PM +0100, Dennis Kjær Jensen wrote:

> De bruger en lettere modificerer gmake til at bygge mozilla på windows.
> den ligger i pakken ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/source/wintools.zip

Hentet :) .. men men men .. Let skulle det jo ikke være =)
Den sagde i bedste MS stil, og jeg citerer - mens jeg smågriner:
"Filen C:\blahblahblahblah\gmake.exe er bygget til en CPU, der ikke er kompatibel,
med denne version af Windows. Kontakt forhandleren for at få en nyere version"

Erhm .. okay .. Nåh ja .. Jeg har tabt =)

> Men for nu at svare på dit spørgsmål så mener jeg faktisk at det er gmake
> der er med i cygwin pakken fra cygwin.com. De kalder den make, men beskriver
> den som "The GNU version of the 'make' utility"
> Den kan hentes på http://www.cygwin.com/packages/make/
Jeg fandt efter en god søgen make.exe,og prøvede at afvikle Makefilen med denne,
men den brokkede sig over en sti til noget, der ikke fandtes i den .gz pakke,
jeg hentede så pakken ned igen (på min bsd), pakkede ud, for at dobbeltjekke, om
det evt. skulle være den infame winzip, der ikke havde taget det hele med - men
det var det ikke. Nåh ja, godt ord igen. Jeg kiggede resten, at filerne igennem
men intet helt.

Nu har jeg givet op på din windåse, og min bsd står nu og compiler SML - dernæst
emacs, og bagefter de underlige moduler til Emacs. Så kan hun ssh'e istedet ka' hun :)

Well, dette var vel bare en fortælling fra min "stakkels" verden. Næste gang der kommer
en forbi, og spørger - "Ka' du ikke lige" tror jeg, at jeg vil svare:

"Jeg ved intet om windows" :)

> Nope. Men jeg har frosties. Hjælper det? :)
HIT! - Jeg er sulten =)

> ... Dennis

Mvh Søren

--
If I Ever Became An Evil Overlord:
29. I will dress in bright and cheery colors, and so throw my enemies into confusion