Re: gmake til win32

From: Dennis Kjær Jensen (none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 11 Jan 2002 - 23:37:53 CET

From: Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: gmake til win32
Date: Fri, 11 Jan 2002 23:37:53 +0100

> Dog findes "make" kommandoen ikke på windows millenium (ikke min spand!
=),
> og mine forsøg med cygwin tools tin win32 - har ikke rigtig hjulpet :(
>
> Nogle der evt. Kender selveste linket til gmake.exe eller lign, så ville
> jeg blive glad :)
De bruger en lettere modificerer gmake til at bygge mozilla på windows.
den ligger i pakken ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/source/wintools.zip

Men for nu at svare på dit spørgsmål så mener jeg faktisk at det er gmake
der er med i cygwin pakken fra cygwin.com. De kalder den make, men beskriver
den som "The GNU version of the 'make' utility"
Den kan hentes på http://www.cygwin.com/packages/make/

> Håber nogle har et guldkorn.
Nope. Men jeg har frosties. Hjælper det? :)

> Mvh Søren

... Dennis