gmake til win32

From: Søren Elleby Sørensen (none@ses--spionand.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 11 Jan 2002 - 23:03:18 CET

Date: Fri, 11 Jan 2002 23:03:18 +0100
From: Søren Elleby Sørensen <none@ses--spionand.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: gmake til win32

Hejsa,

jeg ved det lyder en smule åndsvagt - men jeg prøver, at finde gmake
som kan afvikles i en dos prompt.

Grunden til dette er, at jeg skal have en Emacs til, at lege sml-editor
og til dette formål, skal man selvf. Have nogle ting compilet, som jeg har
fundet.

Dog findes "make" kommandoen ikke på windows millenium (ikke min spand! =),
og mine forsøg med cygwin tools tin win32 - har ikke rigtig hjulpet :(

Nogle der evt. Kender selveste linket til gmake.exe eller lign, så ville
jeg blive glad :)

Håber nogle har et guldkorn.

Mvh Søren