Re: mærkeligt problem...

From: Robert Martin-Legène (none@robert+bsd-dk--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Feb 2002 - 16:04:03 CET

Date: Fri, 22 Feb 2002 12:04:03 -0300
From: Robert Martin-Legène <none@robert+bsd-dk--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: mærkeligt problem...

Jeg ville gaette paa at din ARP ikke virker saa godt paa din Windows.
Proev "arp -a" for at se om MAC-adressen for unixen er i tabellen.. og
hvis den ikke er, saa er den der nok naar du har sendt din ping. Og
den timer sikkert ud efter 10 minutter (hvis det er efter saa lang
tid du ser problemer, og problemer virkelig er ARP).

Jeg formoder at maskinerne er paa samme subnet, ellers kan problemet
vaere et helt andet..