mærkeligt problem...

From: Morten B Kristensen (none@nephilim--nephilim.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Feb 2002 - 15:31:07 CET

From: "Morten B Kristensen" <none@nephilim--nephilim.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: mærkeligt problem...
Date: Fri, 22 Feb 2002 15:31:07 +0100

Jeg prøvede denne her på novice, men i sidder sikkert alle sammen og skriver om at hade linux, så jeg prøver på denne her også...

Jeg har installeret freebsd på min ene comp og windoze på min anden, og ville gerne logge ind fra min windows box på min bsd box. Problemet er nu at windows slet ikke kan pinge bsd'en før jeg pinger windows fra bsd, hvorefter jeg også kan logge ind på bsd'en. Efter at være logget ind i mellem 8 og 15 minutter, blivet man logget af og derefter kan ingen af de to maskiner pinge hinanden.?????

Nogle der har en ide til hvad det kan være????

Morten B Kristensen