Re: Hader Linux???

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Feb 2002 - 08:12:41 CET

Date: Fri, 22 Feb 2002 08:12:41 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Hader Linux???
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej.

> rimelige kraftige reaktioner fra en del af
> storkunderne, OS/390
> er ved at blive skubbet ud på sidelinien af Linux i
> dette
> øjeblik.

Jeg tror at denne diskussion har virket som et frisk
pust på en varm sommerdag, eller en varm brise på en
råkold vinterdag.

Men at den måske er ved at glide af sporet, kan alle
vel være enige om.

Jeg må dog lige pointere at IBM vel næppe selv har
planer om at promovere Linux på AS/390-maskinen, hvis
den skubber OS/390 ud på sidelinien. Dertil er der for
mange penge i dette miljø. Tænk på CICS, tænk på den
fugl Phønix som maskinen blev, da internettet
blomstrede, mængder af data som skal samles og
analyseres.

Og dermed bragte jeg tråden endnu længere væk. Men
nej, Linux er næppe ved at fortrænge AS/390.

Hilsen
Claus

Hold styr på tiden!
Få en Yahoo! Kalender på www.yahoo.dk/kalender