Re: Hader Linux???

From: Mikkel C. Simonsen (none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Feb 2002 - 01:31:53 CET

Date: Fri, 22 Feb 2002 01:31:53 +0100
From: "Mikkel C. Simonsen" <none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hader Linux???

Ask Holme wrote:

> Tja....
>
> Grunden til at linux er mest opblæst er jo nok at det er det OPensource OS
> som er lettest at bruge(afhænger af distro). Personligt kan jeg ikke
> sammenligne Mandrakes brugervenlighed med nogen BSD's uden at Mandrake får
> en meget bedre karakter :)

Jeg har det lige omvendt. Hvis jeg skal rette i opsætningen på et Linux
system er jeg nødt til at starte X og finde et eller andet "conf"
program. På BSD systemer retter man bare i et tekstfil og rebooter. Hvis
jeg kunne få alle programmer til BSD ville jeg droppe Linux omgående...

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen