Re: Hader Linux???

From: Kristian Vilmann (none@vilmann--strangeparty.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Feb 2002 - 11:28:30 CET

Subject: Re: Hader Linux???
From: Kristian Vilmann <none@vilmann--strangeparty.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 21 Feb 2002 11:28:30 +0100

On Thu, 2002-02-21 at 11:09, Rafter Man wrote:

> Det siger jeg heller ikke. Jeg spurgte bare om Linux ikke lader folk tro det.....

> Ok, det kan ikke være mig du taler om. Jeg bruger FreeBSD, OpenBSD, SuSE og Windows XP. Desuden har jeg sagt at jeg ikke har noget imod Linux som system!!!
> Jeg var bare træt at alt alle kender Linux, men de ved ikke hvad Unix er........Men jeg har vist fået bekræftet at sådan er det ikke, og det var præcis derfor jeg skrev herind. Ikke for at fortælle at SÅDAN er det, men for at _spørge_ om det er sådan.

Det du beskriver som at "Linux lader alle tro at Linux er bedst" er vel
egentlig tilfældet mange andre steder også.

Gå ind i den nærmeste konsumradioforretning (fredgaard - whatever), og
spørg hvad det bedste stereoanlæg der kan købes for penge er.

95% af dem vil garanteret svare B&O.
Men alle med bare en smule indsigt i disse sager ved at man for de samme
penge kan få meget mere lyd andre steder.
Men WAF'en[1] er ikke ligeså høj som med B&O udstyr.

1. WAF: Wife Acceptance Factor

/kristian