Re: Hader Linux???

From: Rafter Man (none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Feb 2002 - 11:21:30 CET

From: "Rafter Man" <none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 21 Feb 2002 18:21:30 +0800
Subject: Re: Hader Linux???

> H e n r i k B o e g h ^ henrik.list@boegh.net
> My cup hath runneth'd over with love.

> Igen: Linux markedsfører sig ikke. Linux brugergrupperne laver noget
> markedsføring men det hænger jo igen sammen med at de har flere
> medlemmer, hvilket igen hænger sammen med at de er lettere at få øje
> på, hvilket igen hænger sammen med at de markedsfører sig.
> Har du f.eks. selv set en FreeBSD installations-CD og -hæfte på den
> lokale banegård til 69,- ?

Nej, jeg var "tvunget" til at købe:
FreeBSD an open-source system for your personal computer (Annelise Anderson"
FreeBSD Unleased (Urban Tiemann)
Og læse FreeBSD handbook på www.freebsd.org

Men jeg har købt to billige Linux Redhat hæfter. Der beskrive forfatteren fint hvad Linux er, men nævner ikke at der findes andre gratis Unix'er.

mvh
rafter

ps: Takker for dit svar :-)