Re: Hader Linux???

From: Rafter Man (none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Feb 2002 - 11:09:42 CET

From: "Rafter Man" <none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 21 Feb 2002 18:09:42 +0800
Subject: Re: Hader Linux???

> /Jesper
> Find nogle bedre nyhedskilder - Jeg kendte personligt til Solaris
> (dengang SunOS) flere år før jeg så min første Linux).

Ok, så vil jeg gætte på at der måske er en vis alderforskel mellem os. Så dengang du begyndte med Unix, var Linux ikke så meget fremme som der er idag.

http://www.theregister.co.uk/content/4/24060.html

> Jeg tvivler på at du kan finde *et* eneste dokument hvor en
> linux-pingvin udtaler at linux er det eneste åbne OS eller at Unix er
> Linux og ikke andet.

Det siger jeg heller ikke. Jeg spurgte bare om Linux ikke lader folk tro det.....

> Jeg får kryb af alle de religionskrige og folk der mener at lige præcis
> deres valg er det eneste rigtige.

Ok, det kan ikke være mig du taler om. Jeg bruger FreeBSD, OpenBSD, SuSE og Windows XP. Desuden har jeg sagt at jeg ikke har noget imod Linux som system!!!
Jeg var bare træt at alt alle kender Linux, men de ved ikke hvad Unix er........Men jeg har vist fået bekræftet at sådan er det ikke, og det var præcis derfor jeg skrev herind. Ikke for at fortælle at SÅDAN er det, men for at _spørge_ om det er sådan.

rafter