Re: Hader Linux???

From: Rafter Man (none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Feb 2002 - 00:11:37 CET

From: "Rafter Man" <none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 21 Feb 2002 07:11:37 +0800
Subject: Re: Hader Linux???

> Jeg tror at dem du er sure på er dem der fortæller dig om Linux.
> ./Morten

Tja, måske, men jeg synes jeg ser Linux over alt:
http://www.jubii.dk/Edb_Internet/Operativsystemer/
http://soeg.ofir.dk/html/page003899.asp
http://dk.dir.yahoo.com/Computere_og_internet/Software/Operativsystemer/

Og BSD kommer ind under Linux nogen af stederne.
I de nye IBM server reklamer siger de også "Nu med Linux". Jamen har de ikke hele tiden kørt Unix?
Jeg har aldrig set "Linux" omtale andre Unix'er, som fx BSD'erne.
Men det kan da godt være at det ikke er Linux's skyld at de fremstår som noget enestående, men det er den følelse jeg har fået.

mvh
rafter