Re: Hader Linux???

From: Jonas B. Nielsen (none@jonasbn--wanadoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Feb 2002 - 00:05:58 CET

From: "Jonas B. Nielsen" <none@jonasbn--wanadoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Hader Linux???
Date: Thu, 21 Feb 2002 00:05:58 +0100

----- Original Message -----
From: "Rafter Man" <none@rafter--linuxmail.org.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Sent: Wednesday, February 20, 2002 10:52 PM
Subject: Hader Linux???

> Har jeg mon en ubegundet vrede mod Linux, eller vil nogen give mig ret i følgende.
>
> Da jeg først hørte om et andet operativsystem end Windows, var det Linux. Og sådan som jeg forstod det, var Linux:
> 1. Et helt nyt OS (altså ny teknologi)
> 2. Det eneste gratis OS i verden

Du påstår at det første 'andet' operativ system du hørte om var Linux. Så jeg vil mene at det er ubegrundet at være sur på et operativ system, du kan da kun være sur på dig selv for ikke at have opdaget andre - tidligere.

jonasbn
Bruger af Linux og FreeBSD og Københavns kloaknet,
Medlem af SSLUG, BSD-DK og den danske folkekirke