Mistanke om diskproblemer

From: Axel Kellermann (none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 20 Feb 2002 - 16:28:04 CET

From: "Axel Kellermann" <none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Mistanke om diskproblemer
Date: Wed, 20 Feb 2002 16:28:04 +0100

Hej

Den langsomme login var et forkert entry i hosts-filen - jeg har skiftet internt IP-net-nr.

MySql driller stadig og jeg kan se på WEBen at det er den manglende mysql.sock fil i var, men jeg kan ikke finde en opskrift på at reetablere den.

Jeg kan forstå at det noget omkring sockets, men jeg kan ikke finde en metode til at genskabe den!!!!!

mysql -h localhost - bruger også socket, men bruger du navnet, der står i hosts-filen virker det - så bruger den TCP/IP

Med venlig hilsen

Axel Kellermann
Borup Tværvej 34
9760 Vrå