Fw: Mistanke om diskproblemer

From: Axel Kellermann (none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 20 Feb 2002 - 15:03:02 CET

From: "Axel Kellermann" <none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Fw: Mistanke om diskproblemer
Date: Wed, 20 Feb 2002 15:03:02 +0100

Hej

Jeg connecter til boxen med ssh og gør det med IP-nr. Det har der aldrig været problemer med. Prompt for brugernavn og password kommer også med det samme - men det er efter at have trykket på ok at der går lang tid!!!!
Når jeg har en prompt og skriver mysql kommer nedennævnte fejlmeddelelse.
Jeg kan godt komme i kontakt med Mysql igennem et WEB-interface (myAdmin)

Den fil den mangler er der ikke, men jeg har ikke pillet ved den - hvad står der i den???

Med venlig hilsen

Axel Kellermann
Borup Tværvej 34
9760 Vrå