MTA som har brugere i en database

From: Anders Ebbesen (none@anders--ebbesen.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Feb 2002 - 14:44:03 CET

From: "Anders Ebbesen" <none@anders--ebbesen.org.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: MTA som har brugere i en database
Date: Wed, 13 Feb 2002 14:44:03 +0100

Hejsa,

Jeg er på udkig efter ideer, kode, eksempler, whatever på et system "der
ligner Hotmail".

Dvs. jeg skal bruge en MTA, hvor brugerne ikke ligger i den almindelige
passwd-fil, men f.eks. ligger i en mySQL eller PostgreSQL database.
Endvidere skal der være en webfrontend, hvorfra brugere kan oprette sig selv
etc.

Jeg har som MTA set lidt på Courier Mail Server, nogen der har erfaring med
denne, eller kan anbefale andre?

Jeg påregner at bruge PHP til webdelen, det burde der vel ikke være nogen
problemer i?

På forhånd tak for enhver ide, kode, eksempel eller whatever :-)

Med de venligste hilsener,

Anders Vind Ebbesen
"Computers have enabled people to make more mistakes faster than almost
any invention in history, with the possible exception of tequila and
hand guns."