Re: hjælp til ideer til d emo-rummet på linuxforum 2002

From: Mikkel C. Simonsen (none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Feb 2002 - 13:20:05 CET

Date: Wed, 13 Feb 2002 13:20:05 +0100
From: "Mikkel C. Simonsen" <none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: hjælp til ideer til d emo-rummet på linuxforum 2002

Jan Chrillesen wrote:

> Hvad med at vise en Citrix installation? Evt. sammen med Wine og/eller
> vmware? Jeg tror adgang til eksisterende (windoze) applikationer er
> vigtig for mange nye brugere.
> Jeg kan desværre ikke hjælpe med at skaffe en Citrix server.

Jeg synes Win4Lin (server) er mere interessant end Citrix. Det bruger
godt nok Win95/98 i stedet for NT/2000, men til gengæld koster det
heller ikke en formue. Og da det kører som en normal X applikation
fungerer det glimrende i BSD systemer.

Og et system der kører på Linux må da trods alt være bedre end et der
kører på Windows (selv på en BSD liste)... ;-)

Normalt kan man få en 3-måneders demolicens.

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen