Re: Powermac G3 og NetBSD 1.6 en no-go?

From: Peter Makholm (none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 12 Dec 2002 - 22:48:55 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Powermac G3 og NetBSD 1.6 en no-go?
From: Peter Makholm <none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: Thu, 12 Dec 2002 22:48:55 +0100

Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> NetBSD kan jo køre på alt - så det er et spørgsmål om at tvinge den

Tjaaa, jeg har affundet mig med ikke at have magt til at installere
*BSD på den Alpha jeg har stående.

Det er 2 eller 3 typer Alphaer der ikke kan køre SRM og kan derfor
ikke køre nogen af BSD'erne. Jeg mener at det er sådan en fætter jeg
har stående.

Men selvfølgelig kan den jo tvinges til det. Når Linux kan så kan man
vel også få *BSD til at gøre det hvis man er ihærdig nok. Det er bare
tilsyneladende ikke gjort før.

--
 Peter Makholm     |        One thing you do is prevent good software from
 peter@makholm.net |      being written. Who can afford to do professional