Re: Server som FreeBSD OS kører bedst på

From: Jens Fallesen (none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 09 Dec 2002 - 21:17:19 CET

Date: Mon, 09 Dec 2002 21:17:19 +0100
From: Jens Fallesen <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Server som FreeBSD OS kører bedst på

phk@freebsd.org wrote:

> Jeg havde en DLmumle maskine på besøg for nyligt hvor jeg måtte
> fjerne "aic" driveren fra kernen hvis floppy drevet skulle virke,
> har du set noget til den problematik ?

Ingen af vores maskiner har noget at bruge aic-driveren til, så den har
jeg konsekvent udeladt af kernen (sammen med en masse andet). Derfor ved
jeg faktisk ikke, om det er et problem.

Hvis marketing ikke har taget deres nye webserver i brug, kan jeg lige
prøve at lave en kerne med aic og teste det på den. Rapporterer tilbage,
hvis jeg får mulighed for det.

--
Jens Fallesen  <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>                                   O-
Hedegaardsvej 41 st th, 2300 Copenhagen S, Denmark