Re: Server som FreeBSD OS kører bedst på

From: Morten Seeberg (none@ml--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 09 Dec 2002 - 09:06:16 CET

From: "Morten Seeberg" <none@ml--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Server som FreeBSD OS kører bedst på
Date: Mon, 9 Dec 2002 09:06:16 +0100

> Ved i hvilke servere der kører FreeBSD bedst.....??

I min verden kører en server/hardware platform bedst med det
operativsystem som er designet til den. Da Windows er designet til Intel
skal du køre Windows på en Intel....

hehe

> Ville en Dell eller en Sun server bare kunne få
> installeret FreeBSD ?? (så vidt jeg ved kører sun
> nemlig med deres eget system)

Jeg mener man bør køre Solaris på Sparc selvom FreeBSD er portet dertil,
så kan du en forfærdelig masse ting med Solaris som er gratis på en sparc
som FreeBSD ikke kan. Til gengæld er der vist ikke nogen tvivl om, at
FreeBSD altid har haft sit primære fokus på Intel platformen, og jeg kan
bestemt ikke forestille mig at FreeBSD ikke kører på en Dell maskine
(selvom jeg godt nok ikke lige har prøvet).