freebsd og installation

From: Søren Jakobsen (none@mail--sorenjakobsen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 10 Dec 2002 - 07:38:25 CET

From: Søren Jakobsen <none@mail--sorenjakobsen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: freebsd og installation
Date: Tue, 10 Dec 2002 07:38:25 +0100

hej

håber der nogen der kan komme med et svar.

jeg har en lille pc, ecs bundkort, amd duron 600mhz, 128 mb ram og 6 gb disk..

på disken er der freebsd 4.7 fra en tideligere maskine, men i denne nye vil den ikke starte,
den kører bootloaderen, og skriver lige at den starter freebsd 4.7 og wupti så genstarter den..

jeg har prøvet køre install af freebsd 4.3 og 4.7 men den genstarter blot efter den har kørt bootloader, jeg har prøvet redhat, den vil den godt install, og windows 2000 vil den også gerne.

nogle der har en ide hvorfor den ikke kan lide at starte med freebsd ?

Mvh
Søren