novice listen (var noget med: hvilket kabel til soekris-computer)

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 05 Dec 2002 - 11:39:13 CET

Date: Thu, 5 Dec 2002 11:39:13 +0100
Subject: novice listen (var noget med: hvilket kabel til soekris-computer)
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On torsdag, dec 5, 2002, at 09:24 Europe/Copenhagen, Claus Guttesen
wrote:

> Hej.

> Nu er jeg kommet et skridt videre. Har koblet mig op
> via com1, men jeg kan ikke se noget på skærmen
> (bsd-novice-spørgsmål?)?

Jeg har fulgt interesseret med i routing/ipfw tråden og mener
personligt ikke Soekris er så almindeligt at det hører under novice
listen :)

Jeg foreslår www.bsd-dk.dk opdateret med:

s/listen/listerne/g - der er jo flere lister nu

Der findes tre lister:
announce til annoncering af events.

bsd-novice til begynderspørgsmål. Hvis du har et spørgsmål som du
tror er let, eller du er nybegynder så kan du trygt stille dit spørgsmål
her. Alle der flamer et spørgsmål på novice listen vil blive kølhalet
af bestyrelsen og en bunke gamle gnavne Unix folk der er glade
for novice listen.

bsd-dk er listen til generel snak om foreningen og spørgsmål der
ikke falder i novice kategorien.

NB: mail angående sociale møder kan opleves på alle listerne, og
det anbefales derfor at være tilmeldt allesammen, hvis man vil hygge
sig med ligesindede.
-----

evt. kunne man lave links i stil med:
Tryk her for automatisk at f&aring; en (n&aelig;sten) f&aelig;rdig
mail: <a href="
mailto:majordomo@bsd-dk.dk?body=subscribe bsd-novice %0asubscribe
announce
%0asubscribe bsd-dk"> subscribe me now :-)!</a>

Personligt er jeg glad for novice listen, og har netop checket at jeg
ER tilmeldt denne :)

Mvh

--
Henrik Lund Kramshøj