tip og blank skærm (var: hvilket kabel til soekris-computer)

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 05 Dec 2002 - 09:24:32 CET

Date: Thu, 5 Dec 2002 09:24:32 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: tip og blank skærm (var: hvilket kabel til soekris-computer)
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej.

> Begge lamper skal tænde, og efter 5-10sek slukker
> error. Den grønne
> skal så vidt jeg ved være tændt sålænge der er power
> til æsken.

Tak for hjælpen.

Fandt en strømforsyning som giver 5V jævnstrøm og
1,5A. Og nu virker det som forventet. Den røde lampe
slukkede efter de der 5-10 sek.

Så boksen er heldigvis ikke gået kold (puha).

> Lyder ok, - jeg bruger også tip, - der er noget
> underligt med dens
> måde at terminalemulere på, - i visse situationer
> skriver den:
> hvilket giver blank skærm, a la "sort skrift på sort
> baggrund" :-)
> - men så langt er du som jeg læser det slet ikke
> nået endnu.

Nu er jeg kommet et skridt videre. Har koblet mig op
via com1, men jeg kan ikke se noget på skærmen
(bsd-novice-spørgsmål?)?

Hilsen
Claus

Beskyt din computer mod virus og misbrug! Læs mere i Yahoo! Sikkerhedscenter på www.yahoo.dk/sikkerhedscenter