Re: Routing og tables med mere..

From: Michael Lyngbøl (none@michael--lyngbol.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 05 Dec 2002 - 16:14:01 CET

Date: Thu, 5 Dec 2002 16:14:01 +0100
From: Michael Lyngbøl <none@michael--lyngbol.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Routing og tables med mere..

On 05.12.2002 11:14:12 +0000, Peter Larsen wrote:
> Et andet mindre problem...
>
> smider jeg de udemærket linier ind du skriver, ipfw.. så er der 100%
> sikkerhed for, at maskinen knalder ned med en trap 12 kernel page error
> indefor 2-3 minutter.. Slås jeg også med en hardware fejl ? Det skal siges,
> at den compilede en kernel igår aftes..

Hvis du har mulighed for at lave en fuld 'make buildworld' samt
'make buildkernel' uden at din maskine panic, er der (meget) gode
chancer for at du ikke slås med en hardware fejl, men nærmere en
software bug.

Hvilken version af FreeBSD kører du og er userland og kernel i sync
(dvs. du kører ikke en nyere/ældre kernel end tilhørende userland)?

/Michael

--
Michael Lyngbøl -- michael at lyngbol dot dk
Network Manager AS3292, TDC Tele Danmark