Re: Virusbeskyttelse

From: Axel Kellermann (none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 24 Aug 2002 - 18:13:51 CEST

From: "Axel Kellermann" <none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Virusbeskyttelse
Date: Sat, 24 Aug 2002 18:13:51 +0200

Tak for de mange indlæg.

Det har givet mig nogle indput omkring hvad jeg skal gøre og hvad jeg skal fokusere på.
Med hensyn til PBSs krav, så er de skrevet ud fra en antagelse om at man bruger IIS - hvilket nok også er tilfældet for mange butikker. Dernæst er reglerne tydeligvis skevet af bankfolk, der måske ved lidt om EDB, men i bund og grund er tanken om at passe på sin server god og rigtig.

Med venlig hilsen

Axel Kellermann
Borup Tværvej 34
9760 Vrå