Re: Virusbeskyttelse

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 24 Aug 2002 - 16:55:03 CEST

Date: Sat, 24 Aug 2002 16:55:03 +0200
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Virusbeskyttelse

Det er godt nok voldsomt så langt af sporet en tråd kan køre ...

Hvis betingelserne er så lamme, som antydet ved det angivne krav tør
jeg slet ikke tænke på hvad der vil ske hvis det forsøges ændret ...

- så vil det sikkert ende med et krav om at man SKAL køre IIS ;-)

Nå, jeg hopper ihvertfald af tråden her før jeg begynder at flove mig
over at den slags afsporede indlæg kunne dukke op på BSD-DK.

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Henrik Lund Kramshøj, hlk@{sikkerhedsforum|kramse|inet6}.dk, lund@diku.dk