RE: Transmata Crusoe SBC og *BSD

From: Jonathan Fromer (none@fromer--tdcadsl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 28 Apr 2002 - 17:04:50 CEST

From: "Jonathan Fromer" <none@fromer--tdcadsl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Transmata Crusoe SBC og *BSD
Date: Sun, 28 Apr 2002 17:04:50 +0200

> Men umiddelbart kan jeg ikke se hvilke problemer man skulle kunne
> løbe ind i ;-)
>
> Det eneste jeg dog mangler her er 2 ethernet 10/100 porte.

Er det til fw brug?
Har du set <http://www.soekris.com/net4501.htm> ?
Jeg har lige bestilt en Soekris net4521 fra den danske forhandler Retina
Systems ApS (info@retina.dk).
Jeg kommer ca. til at skulle af med 2500 ex.moms for en net4521 + boks +
stømforsyning...

> Hvis vi nu er flere der gerne vil have fingrene i en sådan så burde vi jo
> nok kunne handle dem lidt ned ...
> Eller måske enda finde den til en bedre pris.

Det ville da være dejligt...

mvh.
        Jonathan Fromer
        http://waxninja.cjb.net/~jf/fromer/