Re: Transmata Crusoe SBC og *BSD

From: Jan Henrik Radl (none@jhr--w2q.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 28 Apr 2002 - 16:36:48 CEST

From: "Jan Henrik Radl" <none@jhr--w2q.net.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Transmata Crusoe SBC og *BSD
Date: Sun, 28 Apr 2002 16:36:48 +0200

*This message was transferred with a trial version of CommuniGate(tm) Pro*
Hejsa

Det er jo lige sådan noget jeg har søgt, men erfaring med en sådan har jeg
ikke endnu.
Men umiddelbart kan jeg ikke se hvilke problemer man skulle kunne løbe ind i
;-)
Det eneste jeg dog mangler her er 2 ethernet 10/100 porte.

Hvis vi nu er flere der gerne vil have fingrene i en sådan så burde vi jo
nok kunne handle dem lidt ned ...

Eller måske enda finde den til en bedre pris.

/Jan Henrik Radl