God bog handel i DK

From: Flemming Froekjaer (none@flemming--froekjaer.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 11 Apr 2002 - 21:45:56 CEST

Date: Thu, 11 Apr 2002 21:45:56 +0200
From: Flemming Froekjaer <none@flemming--froekjaer.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: God bog handel i DK

Jeg mangler et par boeger, og taenkte paa at der aerede publikum paa
denne liste sansynligvis har samme smag som undertegnede inden for fag
literatur.
Specifikt overvejer jeg Oreilly's "Java Servlet Programming, 2nd
edition" og sansynligvis andre i samme kategori.
Normalt ville jeg lige smutte ned til den lokale bog biks, (Powells) som
selvfoelgelig har den slags paa lager, men efter jeg er flyttet tilbage
til DK ved jeg ikke hvor jeg billigst bestiller den slags, og om der der
evt findes boghandler i Aalborg eller Aarhus der har dem paa lager.

\Flemming