Re: God bog handel i DK

From: Mikkel Haugstrup (none@goooobi--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 14 Apr 2002 - 11:22:09 CEST

From: "Mikkel Haugstrup" <none@goooobi--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: God bog handel i DK
Date: Sun, 14 Apr 2002 11:22:09 +0200

> Jeg mangler et par boeger, og taenkte paa at der aerede publikum paa
> denne liste sansynligvis har samme smag som undertegnede inden for fag
> literatur.
> Specifikt overvejer jeg Oreilly's "Java Servlet Programming, 2nd
> edition" og sansynligvis andre i samme kategori.
> Normalt ville jeg lige smutte ned til den lokale bog biks, (Powells) som
> selvfoelgelig har den slags paa lager, men efter jeg er flyttet tilbage
> til DK ved jeg ikke hvor jeg billigst bestiller den slags, og om der der
> evt findes boghandler i Aalborg eller Aarhus der har dem paa lager.

Prøv en af "studie" boghandelerne f.eks. Teknisk Boglade ved
Ingeniørhøjskolen i Århus( www.tekniskboglade.dk eller 86 12 36 99), der
ligger sikkert også noget lignende i nærheden af Uni.

Men du kan garanteret få bogen lige så hurtigt og billigere online...
studerende får vist 10% så sig endelig til ; )

/mikkel