Re: God bog handel i DK

From: Klaus Agnoletti (none@klaus--xenux.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 12 Apr 2002 - 08:41:24 CEST

Date: Fri, 12 Apr 2002 08:41:24 +0200
From: Klaus Agnoletti <none@klaus--xenux.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: God bog handel i DK

On Thu, Apr 11, 2002 at 09:45:56PM +0200, Flemming Froekjaer wrote:
> Jeg mangler et par boeger, og taenkte paa at der aerede publikum paa
> denne liste sansynligvis har samme smag som undertegnede inden for fag
> literatur.
> Specifikt overvejer jeg Oreilly's "Java Servlet Programming, 2nd
> edition" og sansynligvis andre i samme kategori.
> Normalt ville jeg lige smutte ned til den lokale bog biks, (Powells) som
> selvfoelgelig har den slags paa lager, men efter jeg er flyttet tilbage
> til DK ved jeg ikke hvor jeg billigst bestiller den slags, og om der der
> evt findes boghandler i Aalborg eller Aarhus der har dem paa lager.

> [...]
Jeg har lige købt bøger ved bookworld.dk - 15% rabat når man er samdata
medlem - så kommer priserne ned i et acceptabelt niveau. Jeg købte Oreilly's Learning bash og learning perl til hhv 348 og 398 - det syntes jeg er OK. Jeg har ikke dankort så det er bøvlet for mig at bestille i udlandet. Desuden har det den store fordel at bookworld ligger i Valby hvor jeg bor.

Just my 2 cents.

--
Med venlig hilsen / Regards

Klaus Agnoletti Junior Geek Engineer

Xenux - The Linux People Bredgade 35A, 2. 1260 København K Tel: +45 3315 8202 Fax: +45 3318 3202 http://www.xenux.dk

Mød os på NTI 2002 i Bella Centeret den 14-16 maj.