Re: OT: Notebooks

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 23 Sep 2001 - 17:37:08 CEST

Date: Sun, 23 Sep 2001 17:37:08 +0200
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OT: Notebooks

On Sun, Sep 23, 2001 at 03:39:30PM +0200, Jonathan Fromer wrote:

> Når vi nu alligevel er ved Notebook ”temaet”:
> Jeg har længe tænkt på at løbe en IBM Thinkpad T21 (2647-5BG).
> Jeg har påtænkt at ville køre OpenBSD,
> (måske også dualboot med noget windoze..)
> Jeg kan huske at der for et stykke tid siden, to-tre måneder,
> var en diskussion her i gruppen om at man ikke kunne køre
> FreeBSD på nyere Thinkpads. Gælder det stadig?

Nej, IBM har fixet deres bios - jeg skriver dette fra en T22 der
kører 4.4-STABLE, virker upåklageligt.

Yep - virker 100% her.

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager   @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.