Re: OT: Notebooks

From: Jonathan Fromer (none@fromer--tdcadsl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 23 Sep 2001 - 15:39:30 CEST

From: "Jonathan Fromer" <none@fromer--tdcadsl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OT: Notebooks
Date: Sun, 23 Sep 2001 15:39:30 +0200

Bjarne Wichmann Petersen <none@mekanix--privat.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:
> Jeg er på oser lidt efter en notebook til at køre FreeBSD
> på

Når vi nu alligevel er ved Notebook ”temaet”:
Jeg har længe tænkt på at løbe en IBM Thinkpad T21 (2647-5BG).
Jeg har påtænkt at ville køre OpenBSD,
(måske også dualboot med noget windoze..)
Jeg kan huske at der for et stykke tid siden, to-tre måneder,
var en diskussion her i gruppen om at man ikke kunne køre
FreeBSD på nyere Thinkpads. Gælder det stadig?
Og gælder det også OpenBSD?

Skærmen på den pågældende notebook har opløsning 1400x1050
og et S3 Savage IX+ grafikchip, er der nogen der har fået X
til at køre på noget lignende?

Mvh. Jonathan