Re: OT: Notebooks

From: Morten Liebach (none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 23 Sep 2001 - 15:48:00 CEST

Date: Sun, 23 Sep 2001 15:48:00 +0200
From: Morten Liebach <none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OT: Notebooks

On 23, Sep, 2001 at 03:39:30PM +0200, Jonathan Fromer wrote:
> Jeg kan huske at der for et stykke tid siden, to-tre måneder,
> var en diskussion her i gruppen om at man ikke kunne køre
> FreeBSD på nyere Thinkpads. Gælder det stadig?
> Og gælder det også OpenBSD?

Jeg mener FreeBSD bruger partitions-type A5, men OpenBSD bruger i hvert
fald type A6 på partitionerne, så det er nok ikke et problem.

Mht. bærbare og OpenBSD er der siden
http://www.monkey.org/openbsd-mobile/ og en mailingliste samme sted.
Derudover er jo http://www.openbsd.org/i386-laptop.html

Se her: http://www.decus.fi/~jaakonaho/openbsd.html