Godt gammel topic (dk tegn)

From: Peter I. Hansen (none@pih--oek.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 22 Sep 2001 - 13:50:23 CEST

Date: Sat, 22 Sep 2001 13:50:23 +0200
From: "Peter I. Hansen" <none@pih--oek.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "bsd-dk@BSD-Dk.dk" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Godt gammel topic (dk tegn)

Hejsa

Efter at mit danske tegnsæt har virket fint siden jeg installerede
FreBSD 4.3 , er der sket det for et par dage siden at jeg nu kun kan
skrive æ,¢ og å samt Æ¥Å
Se jeg er glad nok for æÆ og åÅ , men ¢¥ er ikke optimalt.
Jeg har ikke ændret konfigurationen, og jeg forstår ikke hvad der er
galt.

Jeg har foelgende opsætning til XFree86 :

 Option "XkbRules" "xfree86"
    Option "XkbModel" "pc101"
    Option "XkbLayout" "dk"
# Option "XkbOptions" "nodeadkeys"
    Option "XkbVariant" "nodeadkeys"

og jeg bruger LANG=da_DK.ISO_8859-1;export LANG i min shell.

Kan nogen give mig lidt hjælp ? jeg er lidt forundret da det har
fungeret hele tiden, og jeg har kun installeret ting fra ports siden.

/Peter