RE: .dk registrator

From: Jeppe Liisberg (none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 16 Sep 2001 - 14:52:19 CEST

From: "Jeppe Liisberg" <none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: .dk registrator
Date: Sun, 16 Sep 2001 14:52:19 +0200

> eller også skal du finde en
> provider som stoler på at du ikke fucker op i dns'en.

Findes der sådan en (det ville nok være det optimale)?

> Begge dele er ikke billige...men der findes sikkert en forening
> eller noget
> i den stil som ville kunne hjælpe.

Let me know about it :-)

> Omvendt kunne du jo bare lave en liste til ISPen med navne og
> IP-adresser og
> så bare lade det være det (du skal jo formentlig ikke udvide domænet hver
> evig eneste dag)...det ved jeg en del ISPere gør og jeg kan da
> godt prøve at
> lave en liste til dig ?

Det kunne være rigtigt godt... :-) Men jeg vil stadig helst kører min egen
DNS, er der ikke andre på listen der har gode råd?

Jeg synes godtnok det lyder helt forrykt at det skal fungere sådan. Jeg har
lige fået overdraget autoriteten for et .com domæne og der var absolut ingen
problemer, jeg tastede bare mit lille visa nummer ind og navne samt ip'er på
nameservere, og så kørte det bare.

Men sådan skal det naturligvis ikke være i IT-foreganslandet Danmark, her
skal vi gøre det så besværligt for os selv som muligt.

ØV!

- Jeppe