Re: Min egen server

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 04 Sep 2001 - 13:01:33 CEST

Date: Tue, 4 Sep 2001 13:01:33 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Min egen server
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej

> Hvorfor skulle man dog hoppe i single user blot for
> at rekompilere sin
> kerne. Det har da ingen indflydelse.

Det er korrekt at man ikke skal gå i single-user-mode
når man blot skal rekompilere kernen. Men der findes
én undtagelse.

Det er vigtig at man rekompilerer kernen, når man har
udført en 'make world', _mens_ man stadig er i
single-user-mode, dvs. _før_ man rebooter sin maskine.
Ellers risikerer man at kernen går i panic, muligvis
pga. manglende/ændrede biblioteker/rutiner.

Jeg fik nok ikke forklaret det tydelig nok.

;-)

Hold styr på vennerne, familien eller studiegruppen
med Yahoo! Grupper. Du finder dem på www.yahoo.dk/grupper
Yahoo! Grupper - et sjovt og praktisk forum for interessefællesskaber.