mere båndbredde til webserveren

From: Jens Schødt (none@nice--email.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 30 Oct 2001 - 21:17:28 CET

From: Jens Schødt <none@nice--email.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: mere båndbredde til webserveren
Date: Tue, 30 Oct 2001 21:17:28 +0100

Nu hvor der allerede ”snakkes” om FreeBSD som router, kunne jeg da godt
tænke mig at vide hvad jeg gør i dette tilfælde:

Jeg har allerede min webserver kørende (ikke som router) på et lan med
en cisco router som forbindelse til Cybercity. Der er dog nogle på lanet
(bestemt ikke mig) som godt kan lide at down/uploade hele tiden. Dette
gør at webserveren ikke får den nødvendige båndbredde til at sende sider
ud i en tilfredsstillende hastighed.
Er det muligt at lade webserveren overtage al upload båndbredden så
snart den modtager en request.
Jeg går ud fra at løsningen vil være at købe et ekstra netkort og sætte
i og lade webserveren fungere som router, men fungerer det så aftomatisk
eller skal jeg konfigurere Apache eller andet i serveren?

Mvh

Jens