Hjælp til install

From: Morten Winther (none@morten.winther--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 25 Oct 2001 - 13:33:10 CEST

From: "Morten Winther" <none@morten.winther--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Hjælp til install
Date: Thu, 25 Oct 2001 13:33:10 +0200

Hej

Ja, nu har jeg fået min nye server og skal så have lagt FreeBSD på.

Jeg har lavet en cd rom ud fra iso af 4.4 release.

Den booter fint og jeg vælge Start kernel configuration in full screen
Visual mode.

Jeg sletter så en masse tin jeg ikke skal bruge, men under netvork kan jeg
ikke finde mit kort. Det er et Intel® PRO/100+, som hedder sådan:

fxp0 dyn dyn n/a dyn Intel EtherExpress Pro/100B and Intel PRO/100+
Management Adapter

på siden http://www.freebsd.org/releases/4.4R/hardware-i386.html.

Men der er ikke nogen fxp0 på min side, som jeg kan vælge.

Hvad er det lige jeg så gør?

/ morten