Re: Hjælp til install

From: Klaus Agnoletti (none@ultra--mailme.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 25 Oct 2001 - 15:16:43 CEST

From: "Klaus Agnoletti" <none@ultra--mailme.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Hjælp til install
Date: Thu, 25 Oct 2001 15:16:43 +0200

> host: ?
det er ligemeget - 'freebsd' eller noget andet tilfældigt..
> domain: ?
Medmindre den rent fatisk sidder på et domæne, behøver du ikke skrive
noget - og det går jeg ud fra den ikke gør til hjemmebrug ..
> IPv4 gateway: ?
Det er her tricket er at lade feltet være blank - så kan den KUN komme i
kontakt med computere på samme subnet - 192.168.0.0/24
> name server?
Ingen - medmindre du har en nameserver for dit lille private net.
> ipv4 adress: 192.168.0.2 vel ok

> netmask: 255.255.255.0
det der står - 255.255.255.0
> Ekstra options ?
tjah - jeg kan ikke se der mangler noget..

> Nogen der kan hjælpe med hvad jeg skal skrive ?
>
> / morten

Sårn :-)

/Klaus