Re: Liv på listen - bud på en filserver

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 23 Oct 2001 - 21:16:36 CEST

Date: Tue, 23 Oct 2001 21:16:36 +0200
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Liv på listen - bud på en filserver

On Wed, Oct 24, 2001 at 09:12:25PM +0200, Steffen Larsen wrote:

> Taler kun af bitter erfaring.. Men er Softupdates ikke bare asyncrone
> writes til disken, hvor filerne bliver ordnet pænt.

Nej - det er populært sagt async hastighed, men med samme
datasikkerhed som sync.

> Men man har stadig et UFS filsystem som kan blive en del inkonsistent...

Ja - hvis du rykker strømmen - men så har du background fsck i
-current ...

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager   @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.