Re: Router

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 10 Oct 2001 - 22:30:33 CEST

Date: Wed, 10 Oct 2001 22:30:33 +0200
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Router

Søren Andreasen wrote:

> Jeg har bestilt en Boomtown 512/512 ADSL linie til min windows
> computer, min linux computer og selvfølgelig min FreeBSD server :-)
>
> Nu har jeg så det problem, at jeg har bestilt den uden router (+ 300 kr. +
> 100 kr /måned),
> og da jeg ikke har lyst til at sætte min BSD server til at fordele pakkerne,
> er jeg jo nok nødt
> til at købe en router.
>
> Hvilket mærke kan i anbefale (evt. model)?
> Hvor er det bedst (billigst) at købe denne router?
>
> Den skal helst være til under 2000 kr... evt. brugt.
>
> mvh. Søren 8-}
Hmm, jeg er glad for at jeg ikke ejer den lille ADSL router jeg fik
hos Cybercity

Sådan som teknologien udvikler sig for tiden regner jeg
ikke med at det er den der står der om bare et år ...
(/me er misundelig på HEM der tester G.SHDSL eller hvad det nu hedder)

Må du overhovedet købe din egen router og smide den på ??
(hos Worldonline/Tiscali måtte man en overgang ikke opdatere firmware
på den router man havde lånt af dem)

--
Mvh
Henrik Lund Kramshøj