Re: Router

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 11 Oct 2001 - 09:56:10 CEST

Date: Thu, 11 Oct 2001 09:56:10 +0200
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Router

On Wed, Oct 10, 2001 at 10:30:33PM +0200, Henrik Lund Kramshøj wrote:

> [...]

Det var ellers den løsning jeg ville vælge, det er simpelt at få til at
virke, og er meget fleksibelt.

> Hmm, jeg er glad for at jeg ikke ejer den lille ADSL router jeg fik
> hos Cybercity
>
> Sådan som teknologien udvikler sig for tiden regner jeg ikke med at
> det er den der står der om bare et år ... (/me er misundelig på HEM
> der tester G.SHDSL eller hvad det nu hedder)
>
> Må du overhovedet købe din egen router og smide den på ??

Ja - kunden må sætte hvad som helst på, blot det kører PPPoE, og
ikke connecter/disconnecter konstant.

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager   @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.