Router

From: Søren Andreasen (none@sra--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 10 Oct 2001 - 22:07:53 CEST

From: Søren Andreasen <none@sra--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Router
Date: Wed, 10 Oct 2001 22:07:53 +0200

Jeg har bestilt en Boomtown 512/512 ADSL linie til min windows
computer, min linux computer og selvfølgelig min FreeBSD server :-)

Nu har jeg så det problem, at jeg har bestilt den uden router (+ 300 kr. +
100 kr /måned),
og da jeg ikke har lyst til at sætte min BSD server til at fordele pakkerne,
er jeg jo nok nødt
til at købe en router.

Hvilket mærke kan i anbefale (evt. model)?
Hvor er det bedst (billigst) at købe denne router?

Den skal helst være til under 2000 kr... evt. brugt.

mvh. Søren 8-}