RE: Er vi OS X folk med i varmen :-)

From: Sidsel Jensen (none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 04 Oct 2001 - 13:50:00 CEST

Date: Thu, 4 Oct 2001 13:50:00 +0200 (CEST)
From: Sidsel Jensen <none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Er vi OS X folk med i varmen :-)

> Desværre så koster Apple's hardware størstedelen af en arm - iMac'en er den
> eneste der, for mig, er prismæssigt interessant - men den 15" skærm er for
> latterlig. (Og så synes jeg, der er morsomt mac-folk hele tiden snakker i
> farver :) ) Hvis pengene ikke betød noget (hvilket de gør, da jeg er fattig
> som en kirkerotte) så stod der Mac på indkøbssedlen næste gang! (Stik mig en
> tiBook med alt, alt for meget RAM)

Hejsa

Den nye Ibook er jo en prisbasker af karakter. Den koster omkring 13000kr
- for en bærbare computer ! og så er den uden alle de gamle latterlige
ibook farver , den er helt hvid. Det kan du da ikke kalde dyrt ??!!! (Der
er da ihvertfald råd til at putte ekstra ram i)

Powerbook titaniumen koster omkring 22.000 kr, men det svarer til prisen på PC
bærbare....

Desuden er vi meget intresseret i at få nogle MAC folk på listen, I skal
være hjerteligt velkommen, nu hvor I er del af BSD familien. Bestyrelsen
har faktisk arbejdet på at tage kontakt til nogle Macintosh brugergrupper,
så vi kunne lave noget samarbejde på tværs - det er bare ikke helt
lykkedes endnu :)

just my 0.02$
Sidsel Jensen